دانشگاه کاروینوس بوداپست

دانشگاه کاروینوس بوداپست دانشگاه واقع در بوداپست، مجارستان است. در این دانشگاه در رشته های متعدد درجه است، اما آن توسط برنامه های خود را در اقتصاد و مدیریت مشخص می شود. دانشگاه کاروینوس به طور مداوم در 50 برتر در استادان اروپایی فایننشال تایمز در رتبه بندی مدیریت ذکر شده است.

پیشرو فوری این دانشگاه، دانشکده اقتصاد دانشگاه سلطنتی مجارستانی، در سال 1920 تاسیس شد. دانشکده اقتصاد نهاد شاخص در آموزش و پژوهش اقتصاد در مجارستان است. ترکیب برتری در پژوهش، آموزش و یادگیری، دانشکده ما یکی از دانشکده های محبوب ترین و پرجمعیت در دانشگاه کاروینوس بوداپست است، با بیش از 1500 دانش آموز ثبت نام و حدود 140 دانشگاهیان.

این دانشکده دارای شهرت بسیار خوبی به عنوان یک رهبر در مجارستان و خارج از کشور برای ارائه برنامه های با کیفیت بالا و دوره ای که متنوع، انعطاف پذیر و به طور گسترده ای مشهور است. این ارائه می دهد طیف نسبتا گسترده ای از کارشناسی، کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد و دکتری، عمدتا به مجارستانی، اما برخی نیز به زبان انگلیسی.

دانشکده ما 6 در سال 2009 در رشته اقتصاد در ارزیابی توسط بار مالی قرار گرفت

* بهترین در اقتصاد

1. مدرسه اقتصاد لندن
2. مانهایم مدرسه کسب و کار
3. دانشکده اقتصاد استکهلم
4. دانشگاه کلن، دانشکده مدیریت
5. مدرسه نروژی اداره اقتصاد و کسب و
6. دانشگاه کاروینوس بوداپست
7. دانشگاه ملی Chengchi
8. مدرسه کسب و کار از دانشگاه مونترال
9. دانشگاه Kozminski، ورشو
10. منچستر مدرسه کسب و کار

مرکز توسعه آموزش عالی (CHE) نزدیک به 4000 نهادهای اروپایی آموزش عالی با تمرکز بر رشته های دانشگاهی متعددی در اقتصاد مورد مطالعه، در نتیجه، و همچنین. CHE چند جنبه در نظر گرفته که تدوین لیست رتبه بندی برتری خود را اما به طور خاص تمرکز خود را بر قدرت یک نهاد مشخص در تحقیق و تلاش های خود را برای دریافت در زندگی علمی بین المللی درگیر بود. دانشگاه که حداقل دو ستاره اعطا شد ساخته شده است که گروه تعالی. در رتبه بندی سال 2009، دانشکده اقتصاد، دانشگاه کاروینوس بوداپست سه ستاره اهدا شد.

این دانشگاه در یک محیط شهری واقع شده است. دانشکده در ساختمان های متعدد است که در نقاط مختلف در مرکز شهرستان از بوداپست ایستاده به کار گیرند. در سال 2003 دانشگاه 620 نفر و 16537 دانش آموزان، با 2721 دانش آموزان فارغ التحصیل داشته است. در سال 2006 آن را به حال در مجموع 17،000 دانش آموزان است. کلاس ها در زبان انگلیسی و آلمانی در علاوه بر این به مجارستانی ارائه شده است. تعداد فزاینده ای از دانش آموزان دانشگاه از کشورهای دیگر از مجارستان آمده است.